Print Friendly and PDF z cukrem pudrem: moje psy - galeria

poniedziałek, 7 października 2013

moje psy - galeria

Oto moja miłość nr dwa :)

Nina - 5 letnia kundliczka po przejściach, zabralismy ją od wielodzietnej, patologicznej rodzinki ://
Szkoda gadać, pies miał takie przejścia, że do dnia dzisiejszego zostały jej schizy wszelakie.
Jest bardzo pewna siebie, w domu uznaje tylko mnie, mojego męża i syna traktuje jak psy II gatunku ze swojej sfory. Jest bardzo do nas przywiązana i z narażeniem życia będzie nas bronić.


Hardcorowy Koksu - 6 miesięczny piesek chihuahua. Całkowite przeciwieństwo Niny. Wesoły, pogodny, pozytywnie nastawiony do ludzi. Nieeesamowity żarłok i pieszczoch, a i łobuz z niego niesłychany, jak na szczeniaka przystało. Rozpieszczony do granic możliwości, w domu słucha tylko mnie, moich chłopaków za to ani na jotę. :)




7 komentarzy:

  1. :))))), no pewnie, dziękuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne sunie :). Podziwiam ludzi, którzy biorą takie biedne psiaki po przejściach. Sama też chcę zaadoptować jednego, ale narazie nie mam możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamciu, to takie ciężkie przypadki, jest z nimi troche kłopotu na początku, jakby nie patrzeć to wszystko cholercia trzeba zaczynać od początku, ale !!!! taką miłością to chyba żaden człowiek się nie potrafi odwzajemnić, pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne i w bardzo dobrych rekach
    kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)