wtorek, 15 października 2013

sałatka z tortellini i szynką

Moje chłopaki tą sałatkę nazywają "Full wypas" :)), jest bardzo syta, każdemu posmakuje :)


przepis zaczerpnięty z blogu "Mama i Pomocnicy"

  • 250 gram ugotowanych tortellini z szynką lub mięsem
  • 0,5 puszki kukurydzy (dałam kukurydzę z groszkiem, taka mała puszeczka)
  • 6-7 sztuk pomidorków koktajlowych
  • 150 gram szynki konserwowej
  • 0,5 długiego ogórka
  • 100 gram sera żółtego
  • pęczek szczypiorku
  • 2 łyżki majonezu
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • sól, pieprz


Ogórki, szynkę, ser pokroić w małe kosteczki. Pomidorki umyć i pokroić na ćwiartki (można obrać ze skórki, wcześniej sparzając). Wszystko dodać do ugotowanych, ostudzonych pierożków, odsączonej z zalewy kukurydzy, posypać siekanym szczypiorkiem, doprawić, wymieszać z majonezem i jogurtem.

Ser można również zetrzeć na dużych oczkach.





3 komentarze:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)