środa, 30 lipca 2014

Ciasta ze śliwkami



8 komentarzy:

  1. Piękne ciacho. ggosienka68

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że Cię kocham?? :))))

      Usuń
    2. Ewuniu ta miłość jest wzajemna :))))) Gośka

      Usuń
  2. szkoda że opuszczasz smakera ,miałaś wiele fajnych przepisów i fajnie się czytało twój watek max 39

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm, jedno lepsze od drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiedzieli się niespodziewani goście i u Ciebie Ewo znajduję ratunek...jogurtowe ze śliwkami.Oj dlaczego Ty nam uciekłaś?Ja też tak mam jak Gosia :) Miłej niedzieli :) Zazula1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazulko, zmusiły nie do tego okoliczności :///, dobry wybór :), pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)