piątek, 30 sierpnia 2013

kotlety mielone z boczkiem i ogórkiem konserwowym

inna odsłona mielonych, smakowały nam bardzo :)




  • około 0,5 kg mielonej łopatki wieprzowej
  • 1 namoczona w mleku bułeczka kajzerka
  • 1 jajo
  • 1 cebula średniej wielkości
  • 3 ząbki czosnku
  • sól, pieprz, ostra papryka
  • 3 korniszony
  • 70 gram wędzonego boczku (miałam pokrojony w plastry)
  • bułka tarta do obtaczania kotletów

Łopatkę mieszamy z odciśniętą bułeczką, jajem, przyprawami, drobno posiekaną cebulką, czosnkiem przeciśniętym przez praskę, dodajemy pokrojone w drobną kosteczkę ogórki i boczek pocięty na paseczki, wszystko razem mieszamy, formujemy kotlety i obtaczamy w bułce tartej.


Smażymy na oleju na złoto, danie podałam z ziemniaczkami i mizerią.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)