niedziela, 9 lutego 2014

kurczak z pieczarkami i mascarpone

Przygotowanie tego mięska trwa tyle, ile ugotowanie ryżu do niego, czyli 15 minut, pyszne, polecam !



  • 2 duże filety z kurczaka
  • 200 - 250 gramów pieczarek
  • 2 średnie cebule
  • 80 - 120 gramów mascarpone
  • czarny pieprz
  • sos sojowy ciemny


Pieczarki umyć, osuszyć, pokroić w plasterki.
Cebulę pokroić na półplasterki.
Kurczaka pokroić w kosteczkę.
Do rondla wrzucić kurczaka, skropić sosem sojowym, podsmażyć na złoto.
Na patelni podsmażyć pieczarki, kiedy wytracą soki, wsypać cebulę, smażyć do zeszklenia cebuli, całość przełożyć do rondla z kurczakiem, dodać mascarpone, wymieszać, dodać pieprz i dusić pod przykryciem na malutkim ogniu 8 - 10 minut. Na koniec ewentualnie doprawić.
Na talerzach posypać siekaną zieloną pietruszką, podawać w towarzystwie ryżu i np mieszanki warzyw na ciepło.


2 komentarze:

  1. Ależ pysznie wygląda. Kurczak na medal. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mascarpone nigdy jeszcze nie jadłam na wytrwanie... ciekawa jestem smaku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)