poniedziałek, 7 lipca 2014

sałatka z bobem

Pyszna sałatka dla amatorów bobu. Można zrobić ją w wersji wege, jak i z dodatkiem podsmażonego wędzonego boczku, obie znakomite :)


  • 300 gramów bobu ugotowanego w osolonej wodzie
  • 3 jaja na twardo
  • 2 - 3 pomidory
  • pęczek dymki
  • pęczek koperku
  • sól, pieprz
  • sos:
  • 4 łyżki jogurtu greckiego
  • 2 łyżki majonezu
  • sól, pieprz ziołowy


Bób obrać z łupin, pomidory pokroić na mniejsze cząstki. Jaja, dymkę i koperek posiekać.
Składniki sosu wymieszać dokładnie.
Warzywa i jaja przełożyć do miski, wymieszać, przyprawić, polać sosem.



4 komentarze:

  1. z pewnością pyszna:) będę musiała zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tata uwielbia bób, więc zapisuję przepis:) A sałatka wygląda smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas bób jeszcze nie przetrwał do postaci sałatkowej :) Ale wszystko przed nami, bo dziś dostaliśmy 4 kg :) Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zrobiłam, w sam raz na lekką, późną kolację. Pychotka, pozdrawiam i życzę ciągle dobrych pomysłów kulinarnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)