sobota, 31 sierpnia 2013

sałatka z tuńczyka z jajem i mieszanką meksykańską

Jako że po tureckich chlebkach zostało mi 0,5 słoiczka mieszanki, a tuńczyk chodził za mną od paru dni, wykorzystałam je do zrobienia takiej sałatki :)





  • 0,5 słoiczka mieszanki meksykańskiej
  • 2 ugotowane na twardo jaja
  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • pęczek szczypiorku
  • sól, pieprz, majonez

Tuńczyka i mieszankę odsączyć z zalewy, jaja pokroić na małe kawałki, szczypiorek posiekać, wszystko razem wymieszać, doprawić i dodać majonez, gotowe.



2 komentarze:

  1. Sałatka wygląda pysznie, na pewno skorzystam z przepisu.
    PS. "Jako że" (podobnie jak "mimo że") nie rozdziela się przecinkiem;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)