sobota, 17 sierpnia 2013

surówka z kapusty pekińskiej

Pyszna surówka, która pasuje niemal do każdego obiadu :)



  • 0,5 kapusty pekińskiej
  • 1/4 pora
  • 1 czerwona papryka
  • 1 marchewka
  • pomidor (opcjonalnie)
  • sól, pieprz
  • sos:
  • 1 kopiasta łyżka majonezu+2 kopiaste łyżki jogurtu naturalnego lub śmietany

Kapustę i pora drobno poszatkować, posolić i odstawić, by puściły soki. Następnie dodać pokrojoną paprykę i pomidora oraz starta na grubych oczkach marchewkę, doprawić, składniki sosu wymieszać ze sobą, wlać do surówki, wymieszać wszystko razem dokładnie.





10 komentarzy:

  1. Uwielbiam surówki z kapusty pekińskiej ale tego przepisu nie znałam,wypróbuję już w tą niedzielę. Mąż będzie zachwycony,lubi wszystko co jest surowe.Pozdrawiam, Bonia

    OdpowiedzUsuń
  2. surówka jest bardzo smaczna, robię ją chyba 20 raz, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, też często ją robię :), pozdrawiam :)

      Usuń
  3. zrobiłam, pychoka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się bardzo, że smakowała i słonecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Potwierdzam, bardzo smaczna surówka do obiadu, wszystkim smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię trochę inną: zamiast pora daję seler naciowy, ogórek kiszony lub konserwowy i troszkę musztardy.

    OdpowiedzUsuń
  6. to mój nr 1 wśród surówek!!!!!Gosia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)