piątek, 1 listopada 2013

sałatka z kurczakiem, makaronem i selerem naciowym

Bardzo pożywna i niedroga sałatka, wychodzi jej całkiem sporo i smakuje niemal każdemu :)




  • 2 filety z kurczaka ugotowane w przyprawach lub pieczone
  • 0,5 puszki kukurydzy (dałam małą puszeczkę "Sałatka meksykańska"
  • 200 gram drobnego makaronu (użyłam małych kolanek)
  • pęczek szczypiorku
  • 1 ogórek szklarniowy długi
  • 1 sparzony i obrany ze skórki pomidor (opcjonalnie)
  • 2 -3 łodygi selera naciowego
  • sól, pieprz
  • 3 - 4 łyżki majonezu

Makaron ugotować do miękkości w osolonej wodzie, odcedzić, przestudzić. Kukurydzę odsączyć z zalewy. Kurczaka i ogórka pokroić w kostkę, selera na plasterki, pomidora pokroić na małe cząstki, wszystko doprawić, wymieszać z posiekanym szczypiorem, majonezem i gotowe.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)