wtorek, 7 kwietnia 2015

lekka sałatka z wędzonym kurczakiem, ananasem i selerem naciowym

Detoksykująca sałatka, a jednocześnie sycąca. Zrobiłam ją przy pomocy Robota Kuchennego Aura marki Russell Hobbs, dzięki czemu pracę wykonałam błyskawicznie :)





3/4 pęczka selera naciowego
1 wędzonka ćwiartka z kurczaka
0,5 puszki kukurydzy
1 średni por (tylko biała część)
3/4 puszki ananasa
sól, biały pieprz

sos jogurtowo - czosnkowy:
150 gramów jogurtu naturalnego (może być grecki)
1 - 2 ząbki czosnku
szczypta soli
szczypta białego pieprzu


Składniki sosu wymieszać ze sobą, odstawić na 10 minut.

Kukurydzę i ananasa osączyć z zalewy, tego ostatniego pokroić na mniejsze kawałki.
Mięso z kurczaka oddzielić od kości, posiekać.
Pora i selera pokroić na plasterki, posłużyłam się Robotem Kuchennym Aura Russell Hobbs.







Wszystkie warzywa i ananasa wymieszać ze sobą, polać sosem, ponownie wymieszać.





3 komentarze:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)