piątek, 6 września 2013

kluchy leniwe z patelni

Szybkie, pyszne, niedrogie, inaczej zrobione leniwe :)


przepis pochodzi z tej strony klik

  • 500 gram twarogu (dałam półtłusty)
  • 0,5 szklanki mąki pszennej
  • 2 łyżki cukru
  • 1 jajo
  • 1 łyżeczka cukru waniliowego
  • szczypta soli
  • do podania: u mnie jogurt z cynamonem i wisienki koktajlowe, dowolny sos owocowy, bita śmietana, konfitura

Twaróg przepuścić przez praskę lub dokładnie pognieść, dodać pozostałe składniki, na omączonym blacie uformować wałek, pokroić go na 20 - 25 kawałków, usmażyć na złoto na oleju, odsączyć na ręczniku papierowym, podawać z cukrem pudrem i ulubionymi dodatkami.

3 komentarze:

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)