czwartek, 5 września 2013

sałatka z makaronem, szynką i kapustą pekińską

Sałatka jest tania, pożywna i szybka, takie mają być wg mnie sałatki :)), ostatnio zamiast sosu majonezowo-jogurtowego polałam sosem vinegrette i tez była bardzo smaczna, anyway bardzo polecam :)





  • 1/4 dużej kapusty pekińskiej
  • 25 dag szynki konserwowej
  • 0,5 puszki kukurydzy
  • 1 strąk papryki czerwonej (poza sezonem może być konserwowa)
  • pęczek szczypiorku
  • sól, pieprz
  • 3 łyżki majonezu + 1 łyżka jogurtu naturalnego
  • 1,5 garści drobnego makaronu ( u mnie małe kolanka)


Z kapustki odkrawamy części liściaste, szatkujemy.
Makaron gotujemy do miękkości, odcedzamy, schładzamy.
Kukurydzę odsączamy z puszki, szczypiorek siekamy, szynkę kroimy w drobną kosteczkę, a paprykę w paseczki, wszystko mieszamy ze sobą, doprawiamy i mieszamy z sosem majonezowo - jogurtowym, gotowe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)