czwartek, 5 września 2013

sałatka ziemniaczana (classical version)

Moja ulubiona sałatka, bez udziwnień :)
Polecam również spróbować sałatkę ziemniaczaną z boczkiem i drugą wersję z papryką konserwową.









  • 6 średnich ugotowanych w mundurkach ziemniaków
  • 3-4 jaja ugotowane na twardo
  • 4 średnie ogórki kiszone (dałam kiszone z chili, przepis na blogu, link poniżej)
  • 1 mała cebulka
  • pęczek szczypiorku
  • pęczek koperku
  • sól, pieprz
  • 3 łyżki majonezu + 1 łyżka musztardy (najlepiej pikantnej)
  • 1 duży, sparzony i obrany ze skórki pomidor


Ziemniaki i jaja obrać ze skórki, pokroić w kosteczkę, dodać posiekaną zieleninę, pokrojone drobno ogórki, cebulkę i pomidora,wymieszać z przyprawami i sosem majonezowo - musztardowym.
Do tej sałatki używam tylko majonezu Kieleckiego, czasem do sosu dolewam 1-2 łyżki zalewy z ogórków.

Ogórki kiszone z chili klik





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)