wtorek, 26 listopada 2013

surówka o zdecydowanym smaku

Będzie bardzo dobrze pasowała do delikatnego mięska i ryby :) Ja podałam ją do delikatnych kotletów drobiowych :)



  • 1 średnia marchewka
  • 2 spore kiszone ogórki
  • 3 płaty papryki konserwowej
  • 1 mała cebula lub szczypiorek
  • 2 łyżki oliwy
  • sól, pieprz

Marchewkę obrać, zetrzeć na tarce o dużych oczkach, paprykę i ogórki pokroić w kosteczkę, cebulkę lub szczypior posiekać. Oliwę wymieszać z solą i pieprzem, polać nią warzywa i wymieszać wszystko dokładnie. Odstawić do lodówki na około 20 -30 minut.


2 komentarze:

  1. Polecam pyszna surówka! A kotleciki rewelacyjne beda na stale goscic w naszym menu Dziekuje ;-)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basieńko, dziękuję za komentarz i ogromnie się cieszę, uściski ode mnie ! :)

      Usuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)