poniedziałek, 30 grudnia 2013

sałatka z wędzonego kurczaka

Przepyszna pachnąca sałatka, jedna z moich ulubionych, szybka, syta i kolorowa :)




4 -5 wędzonych pałek z kurczaka (można dać 1 duży filet lub 2 średnie udka)
1 słoiczek selera konserwowego
150 gramów pokrojonego w kosteczkę sera żółtego (dałam edamski)
1 puszka kukurydzy konserwowej
0,5 puszki ananasa (opcjonalnie)
sól, pieprz
3 kopiaste łyżki majonezu (dałam kielecki)

Kukurydzę, selera i ananasa odsączyć z zalewy. Ananasa pokroić na mniejsze kawałki, selera posiekać. Mięsko obrać od kości, pokroić w kosteczkę. Wszystko razem wymieszać, dodać przyprawy, majonez i ponownie wymieszać, schłodzić w lodówce.




6 komentarzy:

  1. No nie wytrzymam, chcę tą sałatkę tu i teraz !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam zrobiłam super . Polecam !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sałatka super, ale jeszcze lepiej smakuje z winogronem zamiast ananasa (najlepiej bezpestkowy)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)