piątek, 21 lutego 2014

pasta z makreli

Nasza ulubiona wersja z tej pasty :)


  • 1 średnia wędzona makrela
  • 2 jaja ugotowane na twardo
  • pęczek szczypiorku lub 1 średnia czerwona cebula
  • 2 - 3 średnie ogórki konserwowe
  • 2 łyżki majonezu
  • pieprz czarny
  • sól (niewiele lub wcale)

Rybkę dokładnie obrać z ości, mięsko pokroić drobno.
Jaja i szczypiorek posiekać.
Ogórki bardzo drobno pokroić.
Wszystko razem wymieszać, dodać przyprawy i majonez, wymieszać ponownie.
Serwować z pieczywem .



10 komentarzy:

  1. Ewcia u ciebie wszystko tak apetycznie wygląda, kanapeczki są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona pasta :) Śliczne te kanapeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, moja też, dziękuję bardzo za miłe słowa :)

      Usuń
  3. Zdecydowanie za rzadko przyrządzam dania i przekąski z ryb. Muszę nadrobić. Pasta wygląda bardzo apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie spróbuję z ogóreczkiem, Twoja prezentuje sie naprawdę bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak to moja pasta! Kocham ją! Można ewentualnie ogórka konserwowego zastąpić kiszonym ale wtedy jeden wystarczy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)