środa, 22 marca 2017

makaron z sosem serowo - porowym czyli obiad w 15 minut

Przepyszny, bezmięsny, błyskawiczny i tani. Porcja na 4 osoby.









2 średnie pory (tylko biała i seledynowa część)
200 gramów topionego serka (można użyć smakowego, polecam z firmy Hochland i Sertop, ładnie się rozpuszczają)
1/4 szklanki mleka
sól (niewiele, ze względu na serki)
czarny mielony pieprz (sporo)
2 kopiaste łyżki tartego parmezanu do posypania
siekana zielona pietruszka

dodatkowo:
około 400 gramów makaronu






Pory pokroić w półplasterki, wrzucić na niewielką ilość rozgrzanego oleju, zeszklić (około 5 minut).




Następnie podlać mlekiem, wrzucić pokrojony serek, podgrzewać do rozpuszczenia tego ostatniego.




Na koniec posolić lekko i dodać pieprzu, wymieszać z ugotowanym wg instrukcji na opakowaniu makaronem.
Na talerzach posypać parmezanem i siekaną zieleniną.
Smacznego!



4 komentarze:

  1. Sos serowo-porowy? Wow, to danie musi być naprawdę pyszne, łączy dwie ulubione przeze mnie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach tej potrawy czuję aż u mnie, wygląda fantastycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i pyszne :-) No i do tego szybkie! Kocham takie obiadki :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być pyszne - składniki o tym decydują. Dzięki za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)