środa, 11 września 2013

sałatka z tuńczyka ze świeżym ogórkiem i pomidorem

Sałatka powstała przypadkiem, a wyszła przepyszna, wychodzi jej całkiem sporo, także jest też ekonomiczna, więc polecam gorąco !



  • puszka tuńczyka w kawałkach w sosie własnym
  • 0,5 ogórka wężowego
  • 1 duży pomidor
  • 2 ugotowane na twardo jaja
  • 0,5 puszki kukurydzy (ja akurat miałam małą puszkę kukurydzy z groszkiem
  • sól, pieprz
  • siekany koperek lub szczypiorek
  • 3 łyżki majonezu lub 2 łyżki jogurtu naturalnego+1 łyżka majonezu (wersja light)

Pomidora sparzamy, obieramy ze skórki, kroimy na małe kawałki, ogórka obieramy i kroimy w kosteczkę.
Jaja siekamy na małe kawałki.
Tuńczyka i kukurydzę odsączamy z zalewy.

Wszystkie składniki mieszamy ze sobą, dodajemy majonez lub sos majonezowo - jogurtowy, gotowe.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)