piątek, 15 listopada 2013

gulasz drobiowy

Danie, niby banalne, ale nie do końca, posmakuje każdemu :)
Gulasz podałam z surówką z czerwonej kapusty i ziemniaczkami z masełkiem.



  • 600 gramów fileta z kurczaka
  • 1 cebula
  • 200 gramów pieczarek + 2 łyżki masła
  • 1 kopiasta łyżka koncentratu pomidorowego
  • 2 ząbki czosnku
  • vegeta, sól, pieprz, szczypta ostrej papryki
  • 1/3 szklanki zimnej wody + 2 łyżki mąki

Filety umyć, osuszyć, pokroić w większą kostkę, podsmażyć z pokrojoną na plasterki cebulką i zmiażdżonym czosnkiem, zalać woda, dodać przyprawy, gotować do miękkości, uzupełniając poziom sosu.

Na osobnej patelni usmażyć pokrojone na plasterki pieczarki, pod koniec smażenia lekko osolić.

Do gulaszu dodać koncentrat, wrzucić podsmażone pieczarki, pogotować około 5 minut. W wodzie wymieszać dobrze mąkę, wlać do gulaszu, zagotować do zagęszczenia, doprawić.





6 komentarzy:

  1. i takie obiady uwielbiam :) mmm, prawie jak u mamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niby banał a jednak chętnie spróbuję ...tosia

    OdpowiedzUsuń
  3. mój ulubiony blog kulinarny!!!!zawsze znajduję tu pomysły i inspiracje na pyszne jedzonko!!!!ANIA.

    OdpowiedzUsuń
  4. i obiad na dzisiaj prawie gotowy ha,ha,ha,bo dobry pomysł to już połowa sukcesu.... pozdrawiam Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie wracam do tego przepisu bo bardzo smakuje mojej rodzince,,pozdrawiam,dziękuję K.L.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)