niedziela, 3 listopada 2013

sałatka ziemniaczana II

Uwielbiam ziemniaki na różne sposoby, są źródłem potasu, są tanie i przede wszystkim smaczne, zwłaszcza podane w doborowym dla siebie towarzystwie, tak, jak w tej oto sałatce :)




  • 6 średnich ziemniaków
  • 3 płaty papryki konserwowej (dałam swoją w zalewie miodowej)
  • 5 ogórków kiszonych (dałam swojskie z chili)
  • 1 większy pomidor
  • pęczek koperku
  • 1 cebula lub pęczek szczypiorku
  • 3 ugotowane na twardo jaja
  • sos: 2 łyżki majonezu + 1 łyżka ostrej musztardy + 1 łyżka zalewy z ogórków
  • sól, pieprz


Ziemniaki ugotować w mundurkach, schłodzić, obrać, pokroić w kosteczkę.
Szczypiorek (cebulę), koperek i jaja posiekać.
Pomidora sparzyć i obrać ze skórki, pokroić na mniejsze kawałki.
Ogórki pokroić w kosteczkę, wszystko wymieszać, doprawić, połączyć z sosem majonezowo - musztardowym, schłodzić w lodówce.





3 komentarze:

  1. Uwielbiam sałatki ziemniaczane :))

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak sałatki z ziemniakami są pyszne:D ja mam swoją jedną ulubioną z parówkami, ale te napewno także wypróbuję:)

    http://kuchniapelnapasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna musi być ta sałatka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)