niedziela, 5 stycznia 2014

roladki drobiowe z jajecznicą na boczku :)

Moja rodzinka bardzo lubi różne roladki mięsne, a ja staram się wymyślać różne farsze. To połączenie bardzo pasuje, nadaje mięsu bardzo ciekawy aromat i kolorowy wygląd. Danie podałam z ziemniaczkami pure i buraczkami na ciepło.



  • 3 - 4 małe filety z kurczaka
  • jajecznica na boczku z dwóch jaj (mocno ścięta)
  • przyprawa do kurczaka
  • 1 rozkłócone jajo
  • bułka do panierowania
  • 1,5 łyżki siekanego szczypiorku

Jajecznicę schłodzić.
Filety umyć, osuszyć, rozbić cienko, oprószyć przyprawą, odstawić na 15 minut.
Na płat mięsa nakładać kawałki jajecznicy, posypać szczypiorem, zwijać ściśle, obtaczać w jaju, a potem w bułce tartej, smażyć na złoto ze wszystkich stron.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)