piątek, 18 kwietnia 2014

filet z kurczaka inaczej

Przepyszne i aromatyczne kotlety, posmakują całej rodzinie.
Podałam je z ryżem i surówką z kapusty pekińskiej.



2 średnie filety z kurczaka
3 średnie cebule
1 strąk czerwonej papryki
przyprawa do kurczaka
¼ łyżeczki curry
2 jaja
1 szklanka bułki tartej


Filety umyć, osuszyć, rozbić tłuczkiem, pokroić na mniejsze kawałki, obsypać przyprawą do kurczaka, odstawić na 30 minut do lodówki.
Cebulę posiekać, paprykę drobno pokroić, na patelni rozgrzać olej, wrzucić warzywa, oprószyć curry, smażyć do zeszklenia, następnie podlać ¼ szklanki wody, dusić do jej całkowitego wyparowania. Odsączyć z tłuszczu, przełożyć do miseczki.
Jaja roztrzepać, zamaczać mięso, panierować w bułce, smażyć z jednej strony do zrumienienia, odwrócić i teraz na tą przysmażoną stronę nałożyć przyrządzone warzywa i posypać tartym serem.
Zmniejszyć gaz, przykryć pokrywką i smażyć aż do rozpuszczenia się sera.





6 komentarzy:

  1. Robię podobnie,pyyyychota;)),pozdrowionka;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne!
    Zdrowych i radosnych świąt wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe, idealne na obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zchwycaona! Wczoraj zrobiłam je na obiad, wszyscy się zajadali. Muszę opisać ja na stałe do mojego kajecika ;) Dziękuję za przepis! Sałatka też pyszna, zrobiłam ;)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają znakomicie! Szkoda, że zobaczyłam je dopiero teraz, bo zrobiłabym dziś na obiad. Jak tylko zjemy mięso w sosie, zrobię kurczaka wg Twojego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i mam pomysł na dzisiejszy obiad dla rodzinki!!!!!dziękuję,,Matylda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)