środa, 18 marca 2015

Do chleba






boczek pieczony
chleb faszerowany twarogiem
chrzan z jajkami i śmietaną
domowa metka czosnkowa
domowe masło orzechowe
filet z indyka pieczony w marynacie
frużelina z owoców (bez żelfixu)
karkówka z czosnkiem
kolorowa pieczeń z mielonego mięsa
kolorowa rolada z indyka
luncheon meat, mielonka wieprzowa (szynkowar)
lutenica
mielone i pieczeń z boczkiem i żółtym serem
mielonka ze słoika
Miodowy blok drobiowy (szynkowar)
pasta jajeczna z boczkiem
pasta pieczeniowa do kanapek
pasta serowo - jajeczna
pasta twarogowa
pasta twarogowa z kminkiem
pasta twarożkowo - jajeczna
pasta z makreli
pasta z makreli II (wersja lekka)
pasta z tuńczyka z twarogiem
pasta z wędzonego łososia z twarogiem i suszonymi pomidorami
pasztet z cukinii - przepis bazowy
pasztet, najlepszy
peklowana szynka pieczona
pieczeń drobiowa z marynatami
pieczeń wieprzowa (bez jajek i bułki)
pieczeń wieprzowa z pomidorową glazurą
pieczeń serowa
pieczona pierś z indyka
powidła śliwkowe (3 dniowe)
rolada schabowo - drobiowa
rolada schabowa z mięsem mielonym i pieczarkami
rolada serowo - drobiowa
rolada z boczku (szynkowar i piekarnik)
rolada z indyka z boczkiem i suszonymi pomidorami
rolada z kotletów schabowych
rolada z indyka z pieczarkami i szynką parmeńską
rolada z mięsa mielonego
serek z jogurtów greckich
schab gotowany 10 minut
schab parzony (szynkowar)
schab pieczony w folii
Schab pieczony w marynacie
schab pieczony w skorupce
schab pieczony z majerankiem
schab pieczony(duszony) w mleku
schab ze śliwką
schab z suszonymi owocami
smalec do chleba
soczysta szynka pieczona z tłuszczykiem
szynka drobiowa - najprostsza (szynkowar)
szynka drobiowa z filetów (szynkowar)
szynka drobiowa z mozzarellą i suszonymi pomidorami (szynkowar)
szynka pieczona z liściem
szynka drobiowa z salami (szynkowar)
szynka wieprzowo - drobiowa z papryką (szynkowar)
szynkowa parzona wg Ewy Capri
tuńczyk w papryce i pomidorach
warstwowa pieczeń drobiowa (pieczarki, ser, szpinak)
wielkanocna szynka w galarecie

3 komentarze:

  1. Same pyszności do chleba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie! Dopiero zaczynam przygodę z "kulinariami na wyższym poziomie":-), choć z kuchnią jestem już trochę "obeznany" :-) . To, co tu znalazłem - niezwykle rozszerza moje spojrzenie na przyrządzanie potraw a nowe dla mnie - Twoje przepisy, Ewuniu zaskoczyły mnie różnorodnością i też kompozycjami przypraw... musisz bardzo lubić to, co robisz :-). Dziękuję za wszystkie przepisy, porady, za życzliwość jaką okazujesz innym i obiecuję dużo podpatrywać u Ciebie:-) .Serdecznie pozdrawiam i życzę Pięknych Świąt Wielkiej Nocy, Jurek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jurku, a ja Tobie dziękuję za miłe słowa, takie komentarze dodają mi sił i pozytywnego "kopa" do dalszych działań, życzę Tobie również wspaniałych Świąt, Ewa :)

      Usuń

Dziękuję, za zajrzenie na mojego bloga.Mam nadzieję, że znalazłaś/eś to czego szukałeś. Będzie mi miło jeśli pozostawisz komentarz. Pozdrawiam, Ewa :)